Egyesületünk politikától és vallási hovatartozástól független szervezet!

Oldalainkat 550 vendég és 0 tag böngészi

Legyen választható a kötelező!
  • Természetes és mesterséges immunizálás

    Ahhoz, hogy az ember az oltások hatásait megértse, legalább részben meg kell ismerkednie azzal a tudással, amelyet az immunológiai kutatások eredményei közvetítenek ezekről a folyamtatokról.

    Bővebben
  • Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    ... „Az M-M-RvaxPro oltás nem etikus módon készült: kikísérletezése és létrehozása során abortusz során életét vesztett magzatok sejtjeit használták fel." ...

    Bővebben
  • Mi a normál flóra?

    Tudj meg többet a bennünk élő mikroorganizmusokról!

    Kikkel vagy mikkel osztozunk a testünkön?
    Mi jelenti a valós veszélyt és mikor? ...
    Bővebben
  • Olvasóink írták

    Olvasóink írták

    Ismerd meg mások oltástörténeteit!
    Küldd el a sajátodat!

    Bővebben
  • Könyvajánló – VPK
    „E könyv nem hiányozhat egyetlen hazai szülő és szakember könyvespolcáról sem!”

    Mielőtt döntene, TÁJÉKOZÓDJON!

    Bővebben

Egyesületi HÍREINK

Dr. Turcsányi Zsolt az Ütközőben

Dr. Jankovics István Dr. Turcsányi Zsolt
Dr. Jankovics István Dr. Turcsányi Zsolt

„A kérdés a régi: oltani vagy sem?" Ezt a címet viselte október 25-én az MR1 Kossuth Rádió Ütköző című műsora, melyben a kontra álláspontot egyesületünk elnöke, dr. Turcsányi Zsolt képviselte.

A vita kereszttüzében elsősorban az influenza elleni oltás állt, azután a műsor második felében általában a védőoltásokról esett szó. Dr. Turcsányi Zsolt elmondta, hogy az influenza oltás tekintetében oltásellenes álláspontot képvisel, mivel az káros anyagot (tiomerzál/mertiolát nevű higanyvegyületet) tartalmaz, üzleti érdekeket szolgál, és nem mellesleg 65 éves kor felett bizonyítottan hatástalan.

Vitapartnere, Dr. Jankovics István orvos-mikrobiológus maga is részt vett influenza elleni oltás kifejlesztésében, hiszen négy évig a később offshore-botrányba keveredett, jelentős állami támogatásokat élvező Omninvest alkalmazásában állt. Jelenleg a Johan Béla Országos Epidemiológiai Központ (OEK) osztályvezető főorvosa. Dr. Jankovics István elfogadhatónak tartja, hogy a védőoltásoknak lehetnek mellékhatásai, hiszen halálos betegségek ellen nyújthatnak védelmet. A magyar influenza vakcináról elmondta, hogy felmérések szerint 90 százalék feletti a hatásossága.

A védőoltásokról általában beszélve a műsorvezető, Obersovszky Péter igen szemléletesen fogalmazta meg a helyzetet: „szatyorszám" lehetne védőoltásokat beadatni gyermekeinknek, tehát az oltóanyaggyártás jó üzlet a gyártók szemszögéből. Személyes tapasztalata az, hogy sok szülőnek aggályai vannak a védőoltásokkal kapcsolatban, de a kötelező oltási renddel nincs bátorságuk szembemenni. Dr. Turcsányi Zsolt változást sürgetett: kihangsúlyozta, hogy az oltásokkal kapcsolatban egyéni mérlegelésre lenne szükség, és fontos lenne megbízható vizsgálatokat végezni a betegségek és az oltások összefüggéseinek felderítésére. Dr. Jankovics István elmondta, hogy azok az autoimmun betegségek (például az autizmus), melyeket egyes kutatók védőoltásokkal hoznak összefüggésbe, csupán azért fordulnak elő manapság nagyobb számban, mint korábban, mert régebben a gyengébb immunrendszerű gyerekek meghaltak azokban a fertőző betegségekben, melyek ellen ma oltunk, tehát az autoimmun betegség már nem alakulhatott ki náluk.

A Dr. Turcsányi Zsolt által hivatkozott tanulmányok honlapunkról itt letölthetők:
Kivonat a laikusoknak szánt magyarázattal.
Impact of Influenza Vaccination on Seasonal Mortality in the US Ederly Population
Influenza-related mortality in the Italian elderly: No decline associated with increasing vaccination coverage

A hivatkozott tanulmányok forrása:
http://origem.info/FIC/pdf/Rizzo%20et%20al%20Influenza%20Italian%20elderly_Vaccine%2006.pdf
http://www.solaltech.com/brent/ARCH%20INTERN%20MED%20VOL%20165%202005%20American%20Medical%20Association.pdf

Hozzászólások  
+1 #37 Busch-Turcsanyi Eva 2018-12-05 13:47
Kedves Dr. Turcsanyi Zsolt Ur, nagy öröm szamomra az, hogy mindent amit Ön mond az influenza oltas veszelyeröl, az szerintem is ugy van! A gyakorlat az mutatja, hogy epp azok az emberek lesznek "betegek" akik az oltasban resztvettek...
es idösebb korban ez igen veszelyes lehet!
Üdvözlettel Turcsanyi Eva - Busch
+3 #36 Kovács Zoltán 2012-01-29 09:20
Tisztelt Dr.-úr. Nagy tisztelője vagyok mindazon orvosoknak akik gyermekeink egészségesebb életéért felveszi a küzdelmet. 48- éves akut mérgezésem van, és emiatt minden jogomat korlátozzák. Ehhez minden dokumentummal rendelkezem ennek bizonyítására. BCG-vel kétszer oltottak majd tíz alkalommal sabin-csepp. Természetesen minden kötelező védőoltást kapva.Azt mondanom sem kell mihez vezetett.Mint sikerült orvosi kartonom fénymásolatához hozzá jutnom amit be adva a Szhely.-Munkaügyi bírósághoz többé azt nem láttam, de erről is van példányom.orvosi kartonom tanúsága szerint "TBC és más betegséggel megfigyelt beteg " Ha egyesületük törekvéseit segíthetem, rendelkezem mint orvosi mint jogsértő iratokkal ami bizonyítékul szolgál.
+2 #35 hanoka 2012-01-03 23:36
Hát elvittük a kislányunkat a háziorvoshoz, és utána a főorvos úr is megnézte. Nem rózsahimlő. Pedig már kezdtem örülni, hogy megússza az MMR-t. Bár így is megússza, csak így meghurcolnak bennünket ezért.
+5 #34 Noah 2011-12-29 02:37
Idézet - B. Lajos:
Csak óvatosan az infóval, mert a végén még bevádolnak bennünket, hogy "rubeolapartikat" szervezünk! Többször hallottuk, hogy az ausztriai "skarlátpartik" micsoda eretnek dolgok. Nagyszüleink idejében mindenki csinálta, mert tudták, hogy a gyermekbetegségen gyermekkorban kell átesni és csak így lehet majd egészséges felnőtt egy gyermekből. Ennek a fajta immunizációnak volt több előnyös oldala is. 1.) Kontroll alatt voltak a gyermekek, tehát mindenki tudta mi a bajuk. 2.) Számos megfigyelésre adott módot amire egy mai orvosnak sajnos esélye sincs. Pl.: 3-4 gyermek összeengedése után, általában a 4-ik meg sem betegedett, ill. tünetmentesen immunizálódott. Egy esetről sem hallottam amikor is valamelyik gyermek meghalt, vagy nagyobb baja lett volna utána! Alapeset volt, hogy beteg gyermeket nem vontak bele a "játékba" és a folyamatos orvosi kontroll végett, minimálisra lehetett csökkenteni a baj lehetőségét. Mindkét említett betegség jól kézben tartható! Egy influenza sokszor súlyosabb tud lenni! Arról nem is beszélve, hogy a betegségen átesett felnőttek is felfrissítik emlékezősejtjeiket (mellékhatások és szövődmények nélkül)! A rendszer tökéletesen lett megalkotva, csak észre kellene venni, hogy mi bolygatjuk meg újra és újra indokolatlanul.

Lájkolom.
+5 #33 B. Lajos 2011-12-29 02:21
Csak óvatosan az infóval, mert a végén még bevádolnak bennünket, hogy "rubeolapartikat" szervezünk! Többször hallottuk, hogy az ausztriai "skarlátpartik" micsoda eretnek dolgok. Nagyszüleink idejében mindenki csinálta, mert tudták, hogy a gyermekbetegségen gyermekkorban kell átesni és csak így lehet majd egészséges felnőtt egy gyermekből. Ennek a fajta immunizációnak volt több előnyös oldala is. 1.) Kontroll alatt voltak a gyermekek, tehát mindenki tudta mi a bajuk. 2.) Számos megfigyelésre adott módot amire egy mai orvosnak sajnos esélye sincs. Pl.: 3-4 gyermek összeengedése után, általában a 4-ik meg sem betegedett, ill. tünetmentesen immunizálódott. Egy esetről sem hallottam amikor is valamelyik gyermek meghalt, vagy nagyobb baja lett volna utána! Alapeset volt, hogy beteg gyermeket nem vontak bele a "játékba" és a folyamatos orvosi kontroll végett, minimálisra lehetett csökkenteni a baj lehetőségét. Mindkét említett betegség jól kézben tartható! Egy influenza sokszor súlyosabb tud lenni! Arról nem is beszélve, hogy a betegségen átesett felnőttek is felfrissítik emlékezősejtjeiket (mellékhatások és szövődmények nélkül)! A rendszer tökéletesen lett megalkotva, csak észre kellene venni, hogy mi bolygatjuk meg újra és újra indokolatlanul.
+2 #32 hanoka 2011-12-28 20:57
A kislányom 2 hete meg van fázva, köhög, náthás, karácsony előtt 5 napig lázas volt. Most 2 napja foltos lett a jobb szeme alatt, aztán a bal szeme alatt, és most már a törzsén is látok apró foltokat.
Ezt olvastam a rózsahimlőről: A lappangási idő után felső légúti gyulladásos tünetek, torokfájás, láz. Először arcon szokott a kiütés megjelenni, azután fél nap alatt a nyakon keresztül az egész testen elterjed.[9]

A nyaki és a tarkótáji nyirokcsomók megduzzadnak. A kiütések apróbb, legfeljebb, lencsényi, élénk rózsaszínű foltok. A láz 2-5 napig tart. A kiütések egy héten belül múlnak el, nem hagynak nyomot.[9] A betegség a gyermekeknek általában még a közérzetét sem zavarja.

Holnap újra elvisszük a doktor nénihez, és felvetem neki, hogy rózsahimlő-e vagy sem.
Ha igen, akkor elvileg nem kaphat már MMR-t. Juhééééé!!!
Ha rózsahimlős, akkor szívesen látjuk pixlala a gyermekedet, hogy ő is elkaphassa, és megússza az MMR-t.
0 #31 hanoka 2011-12-19 14:15
Köszönöm a segítséget. Reggelre jobban lett.
0 #30 Noah 2011-12-18 23:40
Idézet - hanoka:
A kislányom elkapta a lentebb említett száraz köhögéses, majd váladékozós vírust. Ma meg még hörögni is elkezdett mellé (hörghurut lenne? ). Van valakinek házi gyógymódja, hogy mit csináljak vele? Ambroxolt adtam neki, de ezen kívül egyéb gyógyszerrel egyenlőre még nem szeretném tömni. Hagymateát itattam vele, ez más esetben másnapra helyrehozta, de most ez sem segít. Előre is köszönöm

Két oldalról közelítenék. 1) szükséges a kórokozók számának gyors csökkentése 2) szükséges az immunrendszer megerősítése.
1-re én zappert használnék, 2-re valamilyen energiát, és kímélő étrendet sok folyadékkal. Ha ezzel nem érek el gyökeres fordulatot az állapotában 2 órán belül, akkor orvos, de hamar!
0 #29 hanoka 2011-12-18 20:19
A kislányom elkapta a lentebb említett száraz köhögéses, majd váladékozós vírust. Ma meg még hörögni is elkezdett mellé (hörghurut lenne? ). Van valakinek házi gyógymódja, hogy mit csináljak vele? Ambroxolt adtam neki, de ezen kívül egyéb gyógyszerrel egyenlőre még nem szeretném tömni. Hagymateát itattam vele, ez más esetben másnapra helyrehozta, de most ez sem segít. Előre is köszönöm
0 #28 Invictus 2011-12-16 00:29
Idézet:
#19 pixlala 2011-12-13 22:15 Meg nem erősített hírek szerint rubeóla járvány van a zalaegerszegi Űrhajos úti óvodában. A védőoltási program ismét egy sikeres állomásához érkezett! :-x
Azert ez a feltetelezett rubeolajarvany, azert eleg erdekes! Pl. Csak egyedul Olaszo-ban 2008-ban 4847db bejelentett rubeolafertozott volt.apps.who.int/immunization_monitoring/en/globalsummary/timeseries/tsincidencebycountry.cfm?C=ITAEs milyen erdekes 2006ban adtak vedooltas eloszor az olaszoknak rubeola ellen es meg 2007ben es utana sem! ugyan miert mert annyira hatasos lenne a vedooltas.apps.who.int/immunization_monitoring/en/globalsummary/timeseries/tscoveragebycountry.cfm?C=ITA
0 #27 Invictus 2011-12-15 16:07
Pep, es milyen igazad van, hogy nem tesztelik le a vedooltasokat. Rengeteg EPAR-t atolvastam az EMA/EMEA oldalan es kb. 90%-aban a vedooltasok nincsenek ezekre tesztelve. Mar ez alapjan is vissza kellene utasitani a kotelezo "vedo"oltasokat.
Idézet:
Úgy tudom nem tesztelték, hogy okoz-e meddőséget, rákot, ellágyítja-e a csontokat, vagy a libidót megszünteti-e. Kíváncsi vagyok hányan veszik meg a gyógyszertárakban!
0 #26 Noah 2011-12-15 09:51
Idézet - pixlala:
Camtrail!
Valóban elég csíkos az égbolt mostanában, és én is kehes vagyok, ... sőt az egész család, ... sőt azok is akikkel üzleti kapcsolatban vagyok, pedig csak telefonon értekeztünk mind ugyanabban a göthösségben szenvedünk. Száraz, láz nélküli köhögés, mely leginkább valamiféle felfázásra hasonlít. Pár nap múlva pedig erős váladékozás, köhögéssel együtt.
Vagy az oltás megvédett volna? Legközelebb melyiket válasszam? :lol:

Szerintem válaszd azt, amit nemsokára piacra fognak dobni. Mindenféle hurutos, megfázós, influenza (ember, kecske, tehén, csimpánz, madár, amőba és giliszta) ellen jó. Úgy tudom nem tesztelték, hogy okoz-e meddőséget, rákot, ellágyítja-e a csontokat, vagy a libidót megszünteti-e. Kíváncsi vagyok hányan veszik meg a gyógyszertárakban!
0 #25 Noah 2011-12-15 09:48
Én simán el tudok képzelni ennél nagyobb aljasságot is. Az emberek egy része, amikor pénzt és hatalmat szagol, sajnos erkölcstelenné válik. Így van ez, mikor magasra kerül egy kis fej...(Romhányi után szabadon)
0 #24 pixlala 2011-12-15 09:37
Camtrail!
Valóban elég csíkos az égbolt mostanában, és én is kehes vagyok, ... sőt az egész család, ... sőt azok is akikkel üzleti kapcsolatban vagyok, pedig csak telefonon értekeztünk mind ugyanabban a göthösségben szenvedünk. Száraz, láz nélküli köhögés, mely leginkább valamiféle felfázásra hasonlít. Pár nap múlva pedig erős váladékozás, köhögéssel együtt.
Vagy az oltás megvédett volna? Legközelebb melyiket válasszam? :lol:
-1 #23 Igazság Egyetlen 2011-12-15 05:40
Ugye már mindenki hallotta, hogy az ÁNTSZ most az Osztrák kanyaróval példálozik, hogy ott jött elő, ahol nem teljes az átoltottság.

Nos, egy idevágó érdekes statisztika adat - TEHÁT MÁR MEGINT ROSSZHISZEMŰEN HAZUDIK AZ ÁNTSZ -, hogy a kanyaró, az oltások ellenére is képes növekedni, sőt oltások nélkül rohamosan képes csökkenni is.
Ezen a hivatkozáson a 14. ábrát kell keresni:

oltasok.netii.net/.../


Idézet:
A 14. ábra azt jelzi, hogy 1980-tól az 1985-ös év végéig a kanyarós esetek aránya magától 88%-kal csökkent. 1985 végén az EPI keretében bevezették a kanyaró elleni oltást. Ezután a csökkenés még folytatódott egy rövid ideig, majd megállt, az arány később az 1986-os és 1987-es szint duplájára emelkedett.

Tehát akkor az Osztrákoknál vajon mennyire függ össze a nem oltottak arányával?
Megint csak én lennék szubjektív, ha azt gondolom semennyire?

A zalaegerszegi rubeóláról pedig csak egy gondolat:

Ki hallott a chemtrail-es repülőkről?
Ez szintén az "összeesküvés-elmélet"-i kategória, ami a nyitott szeműeknek már sok mindent elárul.

És arról, ki hallott, hogy ezek repülők, bármilyen vírust, mérget, bárhol le tudnak szórni, akár állami vagy gyógyszerlobbi megrendelésére is?

Mi felettük pl. három napja szokatlanul erős "légi forgalom" alakult ki éjszakánként, amikor elvileg nincs is repülés.

...Elvégre szükség van az influenzára és egyéb kártékony mérgekre, hogy fogyjanak az oltóanyagok és gyógyszerek.

Ha nem lesz magától, akkor egy kis külső ráhatással, segítenek rajta egyesek.
Senkinek sem különös, hogy éppen Zalaegerszegen tűnt fel???

Figyelem, holnap már nagy eséllyel az osztrákokról is lesz szó(kanyaró és rubeóla), csak, hogy fedezzék magukat!

Végül, aki még nem olvasta (párti vagy nem párti), annak ajánlom figyelmébe:

oltasok.netii.net/index.html
0 #22 leander 2011-12-13 22:54
Nem tudom, milyen szülőt tudott beijeszteni ezzel a dumával! Nem muszáj értem kapnia a fejkvótát vagy mit, adhatom másik dokinak is. Szabad orvosválasztás van, vagy mi a fene! És vannak szimpatikusabb arcúak is.
0 #21 leander 2011-12-13 22:50
tv2.hu/.../...
Hanokának igaza van, az ilyen doki rendelőjére ki kell írni, hogy "eladó". Monnyon le!
0 #20 leander 2011-12-13 22:18
Kedves Pixlala!

A hatóságok erre azt fogják mondani: lám-lám, rubeólajárvány tört ki a Nebáncsvirág Egyesület székhelyén, mert a felelőtlen szülők nem oltatták be a gyereküket, és nem érvényesülhetett a "nyájimmunitás", vagy mi. ("Csordaszellem"?) A nagy okossághoz már csak egy oltatlan rubeólás gyereket kellene produkálni, és mutogatni, hogy ő volt a terjesztő. Tud valaki ilyenről? Ha igen, az is érdekelne, mennyivel könnyebben vészelte át a betegséget csordaoltott társainál.
0 #19 pixlala 2011-12-13 21:15
Meg nem erősített hírek szerint rubeóla járvány van a zalaegerszegi Űrhajos úti óvodában. A védőoltási program ismét egy sikeres állomásához érkezett! :-x

Most úgy érzem, hogy kár, hogy nem oda jár a gyerek. Ez esetben természetes úton átesett volna ezen az ártalmatlan gyermekbetegségen. ... És ugye a szakmai irányelvek alapján ez esetben nem oltható MMR-el. ... Habár a szakmaiság legkevésbé sem jellemző a hazai oltási gyakorlatra, úgyhogy ismét 100 oldalas levelekkel kellene győzködni a hatóságokat, hogy ez esetben miért ellenjavalt az oltás.

Ami itt megy az a "biológia kettes" tudásszintű emberek okoskodása. A gond csak az, hogy a laikusnak meggyőző amit mondanak, elvégre ők a hatóság.

Mindenesetre, ez a rubeóla história aranyos!
+2 #18 hanoka 2011-12-13 20:43
A belinkelt videóval kapcsolatban annyi megjegyzésem lenne, hogy a doki azt nyilatkozta, hogy úgy veszi rá a szülőket az oltás beadatására, hogy ha nem adatják be, akkor megtagadja a kisgyerek kezelését. Micsoda dolog ez? Hogy mondhat ilyet? Arra esküdött fel, hogy életet ment. És legyen az oltott, vagy oltatlan. Én azt az orvost azonnal eltiltanám a hivatásától, aki megtagadja bármelyik beteg ellátását.