Egyesületünk politikától és vallási hovatartozástól független szervezet!

Oldalainkat 158 vendég és 0 tag böngészi

Legyen választható a kötelező!
  • Természetes és mesterséges immunizálás

    Ahhoz, hogy az ember az oltások hatásait megértse, legalább részben meg kell ismerkednie azzal a tudással, amelyet az immunológiai kutatások eredményei közvetítenek ezekről a folyamtatokról.

    Bővebben
  • Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    ... „Az M-M-RvaxPro oltás nem etikus módon készült: kikísérletezése és létrehozása során abortusz során életét vesztett magzatok sejtjeit használták fel." ...

    Bővebben
  • Mi a normál flóra?

    Tudj meg többet a bennünk élő mikroorganizmusokról!

    Kikkel vagy mikkel osztozunk a testünkön?
    Mi jelenti a valós veszélyt és mikor? ...
    Bővebben
  • Olvasóink írták

    Olvasóink írták

    Ismerd meg mások oltástörténeteit!
    Küldd el a sajátodat!

    Bővebben
  • Könyvajánló – VPK
    „E könyv nem hiányozhat egyetlen hazai szülő és szakember könyvespolcáról sem!”

    Mielőtt döntene, TÁJÉKOZÓDJON!

    Bővebben

Mit kívánunk a magyar nemzetnek?

„Rabok legyünk, vagy szabadok"
Legyen a magyar nép újra erős, gyarapodó és egészséges!

  1. Szabad oltási rendszert a kötelező helyett! Azonnali hatállyal hatálytalanítsák a kényszeroltás jogi lehetőségét!

  2. Az oltások javallatait egyéni mérlegelés alapján határozzák meg!

  3. Az állam biztosítsa az elfogulatlan tájékoztatást az oltásokról és a fertőző betegségekről, beleértve a megelőzés egyéb módszereit.

  4. Az oltásokról „másként gondolkodókat" ne kriminalizálják, ne bélyegezzék meg, hanem érveket ütköztessenek érvekkel.

  5. Az állam végezzen hosszú távú független vizsgálatokat az oltottak és az oltatlanok egészségének összehasonlítására!

  6. A bejelentett oltást követő nemkívánatos eseményeket a legnagyobb körültekintéssel, becsülettel és átláthatóan vizsgálják ki!

  7. Az oltásokkal kapcsolatos statisztikai és gyógyszervizsgálati adathamisítást szüntessék meg, visszamenőlegesen javítsák ki és tegyék ingyenesen elérhetővé!

  8. Az oltásokkal kapcsolatos eljárásokban történt szakmai, etikai szabálytalanságokat az érintett szülői szervezetek bevonásával független orvosok vizsgálják ki!

  9. Az oltásmegtagadásért kiszabott büntetéseket töröljék el, visszamenőlegesen is! Az ártatlanul meghurcolt szülőket kártalanítsák!

  10. Tiltsák be a gyógyszerreklámokat! Csak független állami szervezet hozzon nyilvánosságra gyógyszervizsgálati kutatást.

  11. Az állam adóbevételeiből végezzen kutatásokat a fertőző betegségek, járványok hatékony, ártalmatlan és olcsó megelőzésére-gyógyítására, valamint a tudományos eredményeit magas színvonalon oktassa és gyakorolja.

  12. Az állam jelöljön ki emléknapot a művi abortusz áldozatai és az oltás-károsodottak számára.

Ad 1. A szabad oltási rendszer következik a több mint ezer éves magyar alkotmányból, mely a mellérendelést és a helyi építő gondolkodást szorgalmazza. Amiképpen Alaptörvényünk, úgy az Európai Unió alapelvei között is megtaláljuk ezt, azaz a szubszidiaritás elvét, melynek lényege, hogy ha egy egyén vagy közösség a helyi szintjén meg tud oldani egy problémát, akkor felesleges és káros azt egy magasabb, központosított szintről intézni-- esetleg a közösség szándéka ellenére, illetve a közösséget a döntésbe nem bevonva. Sajnos a magyar és az uniós gyakorlatból már kikoptak ezek az írott elvek.
Néhány hete minden demokratikus és alkotmányos normát áthágva az 50-es éveket idéző szabályozás lépett életbe, mely a kényszeroltás elrendelhetőségét biztosítja bírósági ítélet nélkül, karhatalom segítségével – egy szabálysértési ügyben, mint az oltásmegtagadás.

Ad 2. Ezt kívánja a hatékonyság növelése ,a ráfordítások csökkentése, a mellékhatások minimalizálására törekvés, a látszatoltások elkerülése (járványügyi érdek).

Ad 3. Általában véve a tájékoztatás és a konzultáció lehetősége elégtelen, a tájékoztatás nélkül beadott oltások után semmiféle retorziót nem alkalmaznak, még a nem kötelező térítésmentes oltásoknál sem.

Ad 4: Ha elfogynak az érvek jön a személyeskedés, megbélyegzés, kirekesztés. Emelni kell a vitakultúrát, ebben az államnak nagy szerep jut.

Ad 5. Addig, amíg nem igazolják, hogy az oltott gyerekek egészségesebbek, mint az oltatlanok nincs semmi jogalapja az oltások kötelezővé tételének. Úgy véljük, hogy ez a bizonyság szükséges, de nem elégséges feltétele a kötelezőség bevezethetőségének, fenntartásának.

Ad 6. Sok bizonyítékunk és tapasztalatunk gyűlt össze, hogy e követelés helyet kapjon a 12 között. Jelenleg nincs az oltások hivatalos ellenőrzői terén jog és igazság, etika és szaktudás. A vizsgálatokat az érintettek végzik maguknak, szűk körben, megfellebbezhetetlenül, a bizonyítékok eltüntetésével, mindenféle elfogulatlanságot, alaposságot, és vizsgálati normát nélkülözve.

Ad 7. Ha a kivizsgálás hamis, akkor a statisztika is törvényszerűen az. Erre is bizonyítékokkal rendelkezünk. Az úgynevezett védőoltások szükségességét és ártalmatlanságát jórészt statisztikai adatokkal indokolják. A közérdekű adatokról szóló törvény az oltásokkal kapcsolatosan nem működik. A minisztériumtól az állami intézményekig hazug és eszement érvekkel utasítják el a törvény által előírt adatközlést, amely alapján például egy oltást szabályos indok nélkül a kötelezők között tartanak.

Ad 8. Alapvető demokratikus igény.

Ad 9. Hogyan gondolhatja azt a törvényhozás, hogy egy édesanyát, vagy édesapát akinek a gyermeke egészsége mindennél drágább, pénzbüntetéssel és egyéb fenyegető eszközökkel arra kényszeríthet, hogy a legjobb meggyőződése és lelkiismerete ellenére a gyermekét veszélynek tegye ki, amikor van más ártalmatlan lehetőség is a védelemre. Ezek a szülők nagyrészt már megtapasztalták más gyermekükön az oltás-károsodást.

Ad 10. A gyógyszerek okozta halálozás a 3-4. helyen van Európában és az USA-ban. Nincs megfelelő szabályozás a profitorientált gyógyszergyárak egészségre potenciálisan ártalmas készítményeinek helyes használatára. A gyógyszermellékhatásokért az államot terheli a jogi felelősség, az állam viszont a konkrét károknak csak a töredékét ismeri el.

Ad 11. Jelenleg a fertőző betegségek megelőzését-gyógyítását szinte kizárólag gyógyszergyári finanszírozással kutatják. Érthető módon a profitérdek határozza meg a kutatások végeredményét, ez pedig úgy gondoljuk, hogy részben-egészben szembe megy a magyar társadalom érdekeivel.

Ad 12. Várjuk a dátumra vonatkozó javaslatokat.

Hozzászólások  
0 #3 nv 2018-04-10 15:40
A félreértések elkerülése végett: a #2-es hozzászólás az #1-es folytatásaként értelmezendő.
+5 #2 nv 2018-04-10 15:37
A lényegről persze egy megveszekedett hang sem hangzott el. Mik ezek?

1. Az egész oltásterror alapját a vakcinagyártó bevétele ill. profitja képezi. Ez a kiindulópont, ezt mindig és minden körülmények között nem csak hogy biztosítani, megőrizni de növelni is kell. Az hogy a beadatás kötelező vagy választható rendszerben történik, vagy hogy milyen egészségügyi hatása van az oltásoknak az ebben a világban mind sokadrangú kérdés, legfeljebb annyiban kell ezekkel foglalkozni és úgy alakítani a feltételeket, hogy a szent profitot semmi se tudja veszélyeztetni.
2. Az oltáspropaganda 2 axiómára épül, az összes többi elem következmény, ezekből levezethető: A) Ha valaki nem adatja be az oltást és BÁRMILYEN időtávban megbetegszik, akkor a véres kardot körbe kell hordozni, hogy íme a felelőtlen állampolgár aki csak és kizárólag saját magát okolhatja a történtekért ráadásul másokat is veszélyeztet. B) Ha valaki beadatja az oltást és rövid vagy középtávon bármiben megbetegszik ne adj isten meghal, akkor annak az ég egy adta világon semmi köze nem lehet az oltáshoz és azért mert csak, valamint az oltásterror rendszerét képezőket (vakcinagyártó, megvesztegetett/agymosott orvosok, "védő"-nők, hatóságok, médiamunkások) emiatt semmilyen felelősség sem terhelheti.
3. Tekintve hogy még vannak olyanok, akik képesek a gondolkodásra és nem hat rájuk a hazug propaganda, jogilag is biztosítani kell azt hogy a vakcinagyártókat ne lehessen felelősségre vonni a termékeik által okozott ártalmak miatt. Ez meg is történt, a betegségipari lobbi keresztülverte ezt a USA törvényhozásán a 80-as évek végén. Rá néhány évre meredeken elkezdtek növekedni az oltáskárosodásos esetek. Ha pedig valaki képes odáig elverekedni magát, hogy oltáskárosodását elfogadtatja a hatóságokkal - ez töredéke az összes esetnek -, akkor kaphat kártérítést, amit vajh ki finanszíroz? *dobpergés* Igen, még véletlenül sem a vakcinagyártó, hanem az állam az adóbevételeiből, azaz döntő részben a lakosság fizeti (néhány milliárd dollárnyit ki is fizettek már azóta ebből a keretből a megnyomorodottak/elpusztultak után ami azért is érdekes, mert biztosan nem bőrpírra, múló duzzanatra vagy lázra fizettek ki ennyit). A modell tehát a következő: én mint vakcinagyártó teljes jogi immunitást élvezek, engem nem perelhetsz a hibás portékám miatt, úgyhogy ennek megfelelően nem is nagyon foglalkozom olyan profitlohasztó dolgokkal mint pl. alapos klinikai vizsgálatok, ellenben rengeteg pénzért nagyon szívesen megmérgezlek/megnyomorítalak és ha netalántán erre rájössz és be is tudod jelenteni, akkor a saját befizetett adódból esetleg kaphatsz vissza némi kártérítést. Enyém a profit tied a költség, de ez nem elég, hiszen még beleröhögök a képedbe és azt mondom, hogy mindezt a te biztonságod és egészséged érdekédben kapod. Nálunk ráadásul kötelezően!
4. A jelenlegi kizárólag a tőke logikáját követő profitorientált oltásterror eredményeképpen néhány fertőzőbetegség esetén kiírtjuk az élethosszig tartó, erős, természetes immunitást amit az adott betegség kiállása tud biztosítani és felcseréljük ezt egy legfeljebb néhány évig tartó, sokkal gyengébb, mesterségesen kierőszakolt immunitásra sok esetben katasztrófális mellékhatások elszenvedése mellett. A beoltottak szempontjából nézve erre remekül illik a régi mondás, miszerint ez a hülyének is megéri, sőt, csak annak. A vakcinagyártóknak és sleppjüknek viszont ez maga a kánaán, hiszen réges-régi dédelgetett álmuk tudna így közelebb kerülni a megvalósuláshoz, a bölcsőtől a koporsóig történő folyamatos rommá oltás. Lehetőleg kötelező módon!

Teljes mértékben egyetértek a fent megfogalmazott 12 ponttal de azt nem látom, hogyan lehetne ezeket megvalósítani a jelenlegi maffiarendszer keretein belül, ahol szinte a végtelenségig kontraszelektált, a vakcinagyártók által lefizetett és/vagy megzsarolt bábok ülnek a releváns döntéshozói pozíciók jelentős részében.
+5 #1 nv 2018-04-10 15:30
Nagyon ritkán szoktam a kossuth rádiót hallgatni de ma úgy alakult, hogy egy kényszerű 1 órányi várakozás közben odakapcsoltam. Nem kellett volna. A kötelező oltásokról volt egy műsor ( mediaklikk.hu/.../... ) az alábbi meghívott résztvevőkkel:

- Csordás Ágnes, Magyar védőnők egyesületének elnöke
- Ferenczi Tamás klinikai bio-statisztikus
- dr. Póta György Házii Gyermekorvosok Egyesületének elnöke

Ebből a listából már előre lehetett sejteni, hogy a műsorban a mocskos hazudozásokon, a gátlástalan csúsztatásokon valamint a szándékos félreveztéseken kívül nem nagyon lesz várható más ami elhangozzon. Így is lett. A bicskanyitogató repertoárból a szokásos hazugságok természetesen előkerültek, mint pl. hogy a kötelező oltások ingyenesek (kíváncsi lennék meddig lenne vakcina ha a gyártó a jelenlegi asztronómikus méretű profittal árazott vegyszereit valóban ingyen adná), hogy milyen csodálatosak az oltások és mennyi életet mentettek már meg meg mennyi betegséget írtottak ki (arról pedig hogy mennyi életet pusztítottak el vagy nyomorítottak meg és mennyi betegséget hoztak be, arról természetesen egy árva szó sem esett de hát egy vakcinagyártói reklámban sem esik szó ilyesmikről), és persze hogy a hazai terrorrendszer milyen fantasztikusan hatásos, hiszen a nem kötelező rendszerekkel összevetve akár ezrede is lehet a megbetegedések száma (kár hogy nem tették hozzá a néhány évvel ezelőtti pofára esést amikor 48 évnyi(!) folyamatos oltásterror után a szegedi kórház beoltott alkalmazottai között kanyarójárvány tört ki).

Számomra két apró új elem volt csak ami említésre méltó. Az egyiket a terrorhálózat besúgórendszere - azaz a "védő"-nek hazudott nők - egyesületének elnöke mondta arra a kérdésre, hogy mit tesznek akkor, ha valaki ellenállna a terrorral kierőszakolt kényszeroltatásnak. A szokásos hazugságon miszerint először "információval" látják el az illetőt az oltásokról - azaz egy sajtcédulán leírva azt hazudják, hogy legfeljebb egy kis bőrpír vagy duzzanat vagy láz lehet a mellékhatása a vegyszer befecskendezésének - azt volt képes kitolni a fején, hogy ezek után ha 3x-i felszólítás ellenére sem hajlandó bedőlni az illető a mocskos hazugságoknak és a fenyegetéseknek akkor "segítséget" kérnek! Természetesen rendkívül "korrekt" módon nem árulta el, hogy ez a "segítség" az eljárás megindítását jelenti, ami a jelenleg érvényben levő terrortörvények szerint 500 eFt-ig terjedő, korlátlan számban(!) megismételhető pénzbírság kiszabását jelenti, azaz akár a halálba is bírságolhatják azt aki nem kér a betegségipar mérgéből. Így néz ki hát a "segítség" azoknál a nőknél akik "védenek"! Be kell ismerni ez a terrortörvénybe foglalt védelem szinte tökéletes, csak annyit kell észrevenni, hogy ez a tökéletes védelem nem a lakosság egészségét, hanem vakcinagyártót védi meg a bevételeinek csökkenésétől.
A másikat a másik elnök mondta el, aki szintén egy a vakcinagyártók érdekeit a padból-majd-kiesve-jelentkezve képviselők egy jól kifejlett példánya. Szerinte a kötelező rendszer helyett jobb lenne egy szabadon választható, de úgy, hogy minden oltás "igyenes" legyen. Feltételezve, hogy az agymosó oltáspropaganda legalább olyan intenzitással folyna mint most, ez a modell könnyen lehet, hogy legalább akkora bevételt hozna a vakcinagyártóknak mint a kötelező rendszer.. Egy biztos, sokkal de sokkal stabilabban, könnyebben és többet lehet lopni úgy, ha nem csak azok az egyének fizetnek közvetlenül akiket érint a dolog, hanem mindenki közvetett módon fizet pl. az adóján keresztül, pontosan úgy ahogyan ez a kifosztó rendszer jelenleg is működik. Azt elismerem, hogy a választhatóság 1-el több - és minden eddiginél sokkal kényelmesebb - legális lehetőséget adna az oltások elkerülésére a külföldre költözés, az akár több 10 milliónyira rúgó bírság megfizetése, vagy az abban való reménykedés mellett, hogy a nagyjából működésképtelen, bürokratikus, tohonya rendszerben valahol hátha elakad az ügy.