Egyesületünk politikától és vallási hovatartozástól független szervezet!

Oldalainkat 210 vendég és 0 tag böngészi

Legyen választható a kötelező!
  • Természetes és mesterséges immunizálás

    Ahhoz, hogy az ember az oltások hatásait megértse, legalább részben meg kell ismerkednie azzal a tudással, amelyet az immunológiai kutatások eredményei közvetítenek ezekről a folyamtatokról.

    Bővebben
  • Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    Aláírásgyűjtéssel összefogás az etikus oltásokért

    ... „Az M-M-RvaxPro oltás nem etikus módon készült: kikísérletezése és létrehozása során abortusz során életét vesztett magzatok sejtjeit használták fel." ...

    Bővebben
  • Mi a normál flóra?

    Tudj meg többet a bennünk élő mikroorganizmusokról!

    Kikkel vagy mikkel osztozunk a testünkön?
    Mi jelenti a valós veszélyt és mikor? ...
    Bővebben
  • Olvasóink írták

    Olvasóink írták

    Ismerd meg mások oltástörténeteit!
    Küldd el a sajátodat!

    Bővebben
  • Könyvajánló – VPK
    „E könyv nem hiányozhat egyetlen hazai szülő és szakember könyvespolcáról sem!”

    Mielőtt döntene, TÁJÉKOZÓDJON!

    Bővebben

Médiatár

Oltásokról a Családbarátban

Miért lenne jó az összes oltás választhatósága? Miért tudunk keveset a mellékhatásokról? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Családbarát 2013. január 14-i adása. Az M1 televízió délelőtti magazinműsora egyesületünk javaslatára egy oltáskárosodott gyermeket nevelő család bemutatása mellett meghívott egy olyan oltóorvost is, aki a választhatóságot tartaná ideálisnak.

 

Az édesanya, Pintérné Baksa Zsuzsanna elmondta, hogy kisfia ijesztő tünetei nagyon valószínű, hogy az oltásokra vezethetők vissza. Gyanúját arra alapozza, hogy ezeket a betegtájékoztatókban megtalálta a felsorolt mellékhatások között: tehát az idegek működési zavarát, a hipotóniát, illetve a sokkszerű állapotot az oltóanyaggyártó is tapasztalta és elismeri, mint lehetséges szövődményt. A doktornő, dr. Sebő Zsuzsanna szerint sürgetően fontos lenne a statisztikák bővítése és a hazai oltási rend átgondolása, hiszen a külföldi példákból látjuk, hogy ahol nincs egyetlen kötelező oltás sem, ott is magas az átoltottság. Véleménye szerint a jelenlegi oltási kényszer óriási veszélyt rejt magában a „potyautasok" miatt, akik csak a statisztika szerint vannak oltva, valójában nem, és járvány esetén nem tűnnek veszélyeztetettnek.

Hozzászólások  
+4 #49 kristina 2014-07-06 08:32
Icus, az OKNE-ben külön fakk van arra, hogy véletlenül oltás után történt a "baj" ... ha nem tudják megmagyarázni (hisz nem lehet bizonyítani(?) korrekt elő és utóvizsgálatok nélkül, pláne egy egy passzív OKNE figyelő rendszerben semmit - csak azt, nahát véletlenül (?) pont oltás után lett a gyermek beteg....) - akkor mit várunk? Mi szülők ne várjunk semmit! a bíróság várja el tőlünk hogy bizonyítsuk azt amit az orvostudomány sem tud (pláne úgy hogy a legkevésbé kutatott tud. terület az oltások biztonságossága)... - azaz az oltás kárt okozHAT.... hisz nem minden gyerek aki elesik, akad ki légzésleállással... és nem minden gyerek akad ki az oltóanyagra azonnali pár percen belül történő légzésmegállással, anafilaxiás sokkal... de jellemzően inkább mindenre fogja a magyar szakfelügyelet az oltások után történő különböző súlyosságú reakciókat (inkább mint hogy figyeljen és körültekintően vigyázzon a gyermekre) semmint bevallja: a védőoltás is gyógyszer mellékhatásokkal, egy nem belátható veszély ellen véd, akár a gyermek azonnali, vagy közép ill. hosszútávú károsodásának lehetőségével együtt. Hát, mindent elmondtam. Nincs túl nagy véleményem a magyar rendszer józanul - a szakma szabályai szerint -elvárható gondoskodásáról, egy cseppet sem bízom bennük (sem). A vakcinagyártókban sem. Meg a biostatisztikákban sem, amik nem alapulnak valós adatokon, ráadásul olyannyira soktényezősek a várható reakciók, hogy azokat ember és statisztika felügyelet alatt nem tarthat. Marad a balga hit, és az erőszakos kényszerintézkedések. Fear no evil.
+2 #48 Icus 2014-07-01 15:34
Most nagyot dobbant a szívem. Újra megnéztem a felvételt.

Dr. Hídvégi Edit azt mondja (nem szó szerint idézem), megérti a szülőt, hogy borzasztó lehet látni a gyermeket, ha oltás után leáll a légzése, de nem feltétlenül kell oltáshoz kötni, attól még, mert épp oltás után történt...

mert megtörténhet egy elesés következtében is.

Istenem. :(((((((( ezzel mindent elmondott.
+2 #47 hanoka 2014-03-03 21:18
Természetesen, nem baj, hogy letegeztél, de így utólag visszaolvasva, én tettem ezt először. Fel sem tűnt. Úgyhogy én is bocsánatot kérek a tegezésért, remélem nem baj.
+2 #46 Csaba 2014-03-03 02:21
Hanoka, bocsánat, hogy letegeztelek, remélem nem bánod... :-)
+2 #45 Csaba 2014-03-03 02:16
Kedves Hanoka.
Tanulságos eset. Az biztos, hogy nem lehet bízni az orvosokban. Igen, jobban teszed, ha semmilyen gyógyszert nem szedsz amíg szoptatsz, a babád egészsége fontosabb, de szerintem gyébbként soha nem szabad beszedni. Mindig van természetes, "népi" gyógymód, ami ténylegesen a gyógyulást segíti. Ahogy írod régen tudtak valamit. Az antibiotikum meg ki tudja mit csinál a szervezetben.
Érdekes egyébbként nekem is hasonló problémám volt, több mint két hónapig köhögtem egy megfázás után, nem akart elmúlni, borzasztóan kapart a légcsövem és végül nekem is a kakukkfű tea, a zsálya tea, a méz , a hagymatea segített. Én orvoshoz már nem is megyek. Teljesen helyrejöttem antibiotikum nélkül is. Ha az ember kifekszi, kikúrálja megygyógyul szövődmények nélkül.
Jó egészséget Nektek.
+4 #44 hanoka 2014-03-02 22:14
Kedves Csaba!
Teljesen egyet értek Önnel. Attól a kevés kivételtől eltekintve....
Tegnap sajnos arra kényszerültem, hogy az ügyeletre menjek, mert hörgőgyulladást kaptam. Nem tudom, szabad-e kiírni az orvos nevét, ha azt mondjátok, hogy igen, akkor a következő hozzászólásban leírom. Megkértem a dokit, hogy valami olyat írjon fel, hogy lehessen mellette szoptatni. Erre ő kaján vigyorral megkérdezte, hogy miért, nincs otthon tápszer. Mondtam, hogy nincs, anyatejet kap a gyerekem. De ennek ellenére meg voltam róla győződve, hogy tényleg olyat is írt fel. Azért a gyógyszertárban rákérdeztem, hogy biztos, hogy lehet-e mellette szoptatni. A gyógyszerész hosszú hallgatás után felolvasta a betegtájékoztatóból a következőt: A fenoximetilpenicillin kiválasztódik az anyatejbe, így a szoptatott csecsemőnél központi idegrendszeri mellékhatásokat (például görcsrohamok) és a normál bélflóra megváltozását okozhatja, hasmenéssel és gombás fertőzéssel. Ismételt adás esetén penicillin-érzékenység kialakulhat (szenzitizáció).
A gyógyszerész felhívta az orvost az ügyeleten, hogy biztos így gondolta-e, amire az orvos ordítani kezdett a gyógyszerésszel.
Aztán próbált meggyőzni, hogy az orvos biztos mérlegelte, hogy szoptatok.Aztán jött a lázcsillapító, amit felírt nekem az orvos egy papírra. Azt mondta a gyógyszerész, hogy az az egyetlen lázcsillapító, amit nem lehet szoptatás alatt használni. Na? Akkor hogyan is mérlegelte az előző antibiotikum felírását. És akkor eszembe jutott a kaján vigyor a képén. Direkt csinálta. Fog tőlem kapni egy szép kis levelet, bár szerintem el sem fogja olvasni. Mert hát Ő az orvos, neki hatalma van. Sajnos az a tapasztalatom, hogy az idősebb férfi orvosokból-tisztelet a kivételnek- szinte teljesen kiveszett az empátia. Csak a hatalmukat akarják mutogatni, meg Istent játszani.
Természetesen nem vettem be a gyógyszert, a gyerekem egészsége fontosabb. Nem azért küzdök az ANTSz-el, hogy majd egy gyógyszerrel tönkretegyem a gyerekem.
Ja, és ma 1 nap után sokkal jobban vagyok.
A népi gyógymód:
1. Kakukkfű teával inhalálni, és azt inni. Fertőtleníti a légutakat, és segít felszakítani a lerakódást. Ja, egy kis sót is tettem a vízbe, amivel inhaláltam.
2. Házi zsírral be kell kenni a mellkast, rá papírtörlő, és az égészet becsavarni folpackba. Ez is segít felszakítani.
3. Ki kell izzadni jó sok takaró alatt. Ez még a nagymama régi módszere, de nagyon tudtak valamit akkor.
4. Fokhagyma+méz=természetes antibiotikum
5. Lázcsillapítás: almaecetet(ha nincs, jó a sima ecet is) 1:1 arányban higítunk vízzel, belemártjuk a zoknit, felhúzzuk a lábunkra, rá nylon zacskót, arra törülközőt, és hagyni egy jó darabig (fél óra-háromnegyed óra). Nekem 7 tizedet levitt a lázamból.
Ezt csináltam. 1 nap alatt jobban lettem. Remélem, most nem kiabáltam el, mert még lábadozok, de akkor sem vettem be az antibiotikumot (amit már vagy 20 éve nem szedtem, és nem tettem tönkre vele a kisbabámat.
Ja, és az a legrosszabb az egészben, hogy nekem a legelső dolgom az, hogy fogom a betegtájékoztatót, és olvasok. Sajnos az emberek 90%-a gondolkodás nélkül fogja, és beveszi. Hány szoptatós anyuka szedhette be ezt a gyógyszert, és nem tudja mad pár év múlva, hogy mitől penicilin érzékeny a babája.
+1 #43 Csaba 2014-03-02 19:44
Köszönöm Noah. Pontosan így van: hazugság. Hatalmas és pofátlan hazugság. Nem ezt érdemlik a magyar emberek. Attól a kevés kivételtől eltekintve szégyelje magát a magyar orvostársadalom!
+2 #42 Noah 2014-03-02 08:14
Csaba, azt írod, hogy ferdítés. Az az én szótáramban hazugság.
+6 #41 Csaba 2014-03-01 18:52
Idézet a műsorból:
-műsorvezető: "Amit Zsuzsanna mama mondott, hogy németországi területeken, Skandináv országokban nem kötelező, ez igaz?"
- Dr. Hídvégi Edit: "Nem teljesen, vannak azért olyan oltások, amelyeket ott is nagyon ajánlatos beadni és ott is ugyanezek a korlátozások lehetnek, hogy nem engedik be közösségbe. Amerikában ennél sokkal szigoróbb, tehát akár határátlépési szabályok vannak arra, hogy ki kapott meg milyen oltást, pl. BCG oltást."
Na ez aztán a FERDÍTÉS! És még finom voltam. Hídvégi megszólalt, amit mondott 4 sebbtől vérzik:
1. Mi az, hogy nem teljesen igaz? Kötelező vagy nem? Tudjuk, hogy nem kötelező, és tudjuk, hogy senkit nem érdekel Németországban, hogy oltott-e a gyerek mikor közösségbe megy.
2.Mi az, hogy Amerikában ennél sokkal szigorúbb? Anyagilag ellehetetlenítik a családot, aki nem akar oltani? Nem hiszem, hiszen egyszerűen vallási okokra hivatkozva bárki mentesülhet alóla.
3. Határátlépési korlátozás, na erről sem hallottam még, aki be akar lépni az USA-ba annak mutatni kell az oltási könyvet? Nem hiszem. Vagy nem léphet ki az USA-ból az a gyermek aki nincs beoltva? Furcsának találnám.
4. Amerikában tisztelt Hídvégi Edit NINCS BCG oltás!!! És egész Nyugat-Európában sincs sehol!

A doktörnő minden mondatába bele lehet kötni. Még azt sem tudta, hogy még nincs rendelet a Prevenar kötelezővé tételéről, és ilyenek mennek be a TV studióba osztani eszet az oltásokról. És ilyenek oltják, és mérgezik a magyar gyermekeket. Hazudik és nincs birtokában a megfelelő indformációknak, tudásnak sem. Felháborító!!!
+2 #40 endrus 2014-02-10 21:01
"A cikk tudományos tényeken és publikációkon alapszik. Nemzetközi irodalomban számos tény bizonyítja a valósságát."

Zoltán, nyugi! Van benne pár csacsiság, ami kifejezetten blamázs egy ilyen kidekorált tudósnak.
+1 #39 Zoltán 2014-02-10 20:14
Idézet - Csaba:
Idézet - Zoltán:
Idézet - Noah:
Ha a prof. súlyarányban beadat magának mondjuk 8 db MMR oltást egyszerre és túléli, akkor elkezdem komolyan venni, amit ír, de addig...hahahahahaha!!!!!!!!!


A Prof. nemzetközileg ismert szaktekintély, aki küzd a téveszmék (pl. Önök Egyesülete) & kuruzslás ellen.

Kedves Zoltán, hadjuk már ezt a fajta isenítését az orvostársadalomnak, a mai orvosok óriási károkat okoznak a társadalom egészségi állapotára nézve, pláne Magyarországon, ahol ilyen durva és diktatorikus oltási rendszer és propaganda működik. Pl. Az Egyesült-Államok népessége is a világ egyik legjobban vakcinázott társadalma. Működik a gyógyszeripar-propadanda. De ott legalább, ha egy gyermeknél mellékhatások lépnek fel, akkor lehetőség van a további oltások elkerülésére. Magyarországon nincs. Az agyonoltott magyar társadalom vezet mindenféle statisztikát a rákos, autoimmun és egyébb betegségek tekintetében. Hogy gondolhatja valaki hogy azzal, hogy egy újszülött vérébe rákkeltő formaldehidet, alumínium-hidroxidot (idegméreg) és állati sejteken kitenyésztett állati DNS-eket tartalmazó baktériumokat, vírusokat juttatva az egészséget szolgálja? Szerintem aki ezt elhiszi az nem rendelkezik józan ítélőképességgel, úgyhogy legyen szíves egy kicsit gondolkodni, ahelyett hogy kuruzslónak nevezi az egyesületet és hangoztatja, hogy maradjon a kötelező! Nem kevesebbről van szó, mint a gyermekeink egészségéről! A cikk pedig amit az index.hu-ról belinkelt egyszerűen nevetséges, egyoldalú, balga érveket sorakoztat fel az oltás mellett, ezt is könnyű belátni józan ésszel.


A cikk tudományos tényeken és publikációkon alapszik. Nemzetközi irodalomban számos tény bizonyítja a valósságát.
0 #38 kristina 2014-02-10 13:42
Itt a cikknél, (index) maga Gybencsko is rájött a doktor úr rossz adatokat közölt ... ilyenkor és itt ezt miért nem meséli el? Pedig ugyancsak ügyeletes minden oltáspárti közlemény alatt , és osztja az "észt"... de legalább egészséges kritikával, néha. Nem idézem olvastam a cikk alatt sőt az újságíró írt is a doktor úrnak ezügyben... nyilván a korrekció nem jelenik meg ekkora erővel, mint maga a cikk, vagy a tisztifőorvos nyilatkozata hogy "nem halt meg gyermek oltástól" egy másik cikk kapcsán...szörnyű mekkora hazugság áradattal védik a bástyáikat! Ajánlom mindenkinek legyen észnél... Sokkoló tanúvallomások a védőoltások veszélyeiről, magyar felirattal... www.youtube.com/.../
+2 #37 Noah 2014-02-10 13:02
Egyetértek Csabával. Zoltán véleménye szélsőséges, elhatárolódok tőle. Remélem elkezd gondolkodni, mielőtt legközelebb oltatna, vagy másokat arra rábeszélne.
+3 #36 Csaba 2014-02-10 12:30
Idézet - Zoltán:
Idézet - Noah:
Ha a prof. súlyarányban beadat magának mondjuk 8 db MMR oltást egyszerre és túléli, akkor elkezdem komolyan venni, amit ír, de addig...hahahahahaha!!!!!!!!!


A Prof. nemzetközileg ismert szaktekintély, aki küzd a téveszmék (pl. Önök Egyesülete) & kuruzslás ellen.

Kedves Zoltán, hadjuk már ezt a fajta isenítését az orvostársadalomnak, a mai orvosok óriási károkat okoznak a társadalom egészségi állapotára nézve, pláne Magyarországon, ahol ilyen durva és diktatorikus oltási rendszer és propaganda működik. Pl. Az Egyesült-Államok népessége is a világ egyik legjobban vakcinázott társadalma. Működik a gyógyszeripar-propadanda. De ott legalább, ha egy gyermeknél mellékhatások lépnek fel, akkor lehetőség van a további oltások elkerülésére. Magyarországon nincs. Az agyonoltott magyar társadalom vezet mindenféle statisztikát a rákos, autoimmun és egyébb betegségek tekintetében. Hogy gondolhatja valaki hogy azzal, hogy egy újszülött vérébe rákkeltő formaldehidet, alumínium-hidroxidot (idegméreg) és állati sejteken kitenyésztett állati DNS-eket tartalmazó baktériumokat, vírusokat juttatva az egészséget szolgálja? Szerintem aki ezt elhiszi az nem rendelkezik józan ítélőképességgel, úgyhogy legyen szíves egy kicsit gondolkodni, ahelyett hogy kuruzslónak nevezi az egyesületet és hangoztatja, hogy maradjon a kötelező! Nem kevesebbről van szó, mint a gyermekeink egészségéről! A cikk pedig amit az index.hu-ról belinkelt egyszerűen nevetséges, egyoldalú, balga érveket sorakoztat fel az oltás mellett, ezt is könnyű belátni józan ésszel.
+3 #35 leander 2014-02-09 21:40
Én arra lennék kíváncsi, hogy ez a másik doki, ez a dr. Hídvégi Edit hány gyereket oltott be tévedésből az idén a Prevenarral. Mert igen kerek szemekkel néz, mikor dr. Sebő Zsuzsanna felvilágosítja, hogy MÉG nem kötelező, mert MÉG nem született meg a róla szóló rendelet.
+3 #34 Noah 2014-02-09 15:36
A prof. abba az orvosi kasztba tartozhat, akiket Egyiptomba, Thaiföldre, és hasonló egzotikus helyekre visz nyaralni a gyógyszeripar, hogy fújják az ő nótájukat. Csak akkor figyel fel erre a közvélemény, mikor a szállodai medencepartnál koktéllal a kézben ottmarad egyikük, és hirtelen meghal - sajnos. Nekem súlytalan a véleménye, mert árulónak tartom.
-4 #33 Zoltán 2014-02-09 09:42
Idézet - Noah:
Ha a prof. súlyarányban beadat magának mondjuk 8 db MMR oltást egyszerre és túléli, akkor elkezdem komolyan venni, amit ír, de addig...hahahahahaha!!!!!!!!!


A Prof. nemzetközileg ismert szaktekintély, aki küzd a téveszmék (pl. Önök Egyesülete) & kuruzslás ellen.
+2 #32 Noah 2014-02-08 17:27
Idézet - Zoltán:
A kötelező MARADJON kötelező T. szkeptikusok!

Olvasni való: index.hu/.../vedooltas

A cikk szerzője nem is írhat mást, hiszen ha így tenne, akkor ugrana az állása és az egzisztenciája. Szóval csak mértékkel és fenntartással kezelem, amit leír. Gondolom a prof. megvan 80 kilogramm testsúlyú. Egy kb. 10 testsúlykilogrammos gyerekbe ugyebár 1 db MMR oltást adnak másfél éves korban a kíváló magyar oltási rendszer szerint. Ha a prof. súlyarányban beadat magának mondjuk 8 db MMR oltást egyszerre és túléli, akkor elkezdem komolyan venni, amit ír, de addig...hahahahahaha!!!!!!!!!
-4 #31 Zoltán 2014-02-08 12:30
A kötelező MARADJON kötelező T. szkeptikusok!

Olvasni való: index.hu/.../vedooltas
+3 #30 kristina 2014-02-02 18:37
Kedves Hanoka,
konkrétan tudom miről beszélsz, nekem "csak" fizetős szaktanácsadást ajánlanak fel amikor már túl sokat kérdezek (ami jogellenes szintén, eü töörvény, betegjogok)Kérek segítséget az oldal üzemeltetőitől, hogy egymásra találhassunk Hanokával privátban, mert van segítség.
Mindig van. A rendszer düledezik! :-)